Service pas

Wat is een servicepas?
Een pas waarmee je als ondernemer, instantie, bedrijf extra dienstverlening wil verrichten richting je klant. Wie praat over service praat over interacties, relaties en ervaringen.  Een servicepas is in staat om een toegevoegde
waarde te bieden. Door middel van een servicepas geef je je klant het gevoel “wij gaan je helpen”.

Waarom kiezen voor een servicepas?
Voordelen:
– Creëert een sterker gevoel van loyaliteit en verbondenheid
– Gemakkelijk om Voordelen en acties aan de pas te koppelen
– Voor product georiënteerde diensten kan je onderhoud en reparatie koppelen aan servicepas
– Extra ondersteuning aanbieden

Voor wie is een servicepas handig?
Bedrijven welk extra dienstverlening willen verrichten om beter aan te sluiten bij de huidige wensen van de consument en huidige markt.

Ledenpassen op voorraad
Voor nieuwe leden is het mogelijk om op wekelijkse basis uw ledenpas na te bestellen. Er wordt een voorraad van uw lidmaatschapspas bij ons gehouden. Zodra u via een excel bestand aangeeft om bij te bestellen kunnen wij het in dezelfde week nog aan u versturen. 

Opmaak Tips
Het is gebruikelijk dat de passen op een portefeuilleformaat worden gemaakt en dat de naam van de houder plus het logo van de organisatie, instantie, bedrijf erop afgedrukt staat.


Meer opmaak informatie/specificatie kunt u vinden op pagina opmaakspecificaties.